staring at the sky ...

inväntar att man ska få stänga skutan och gå hem, men det är först klockan nio, ska fara till tanja och klippa mig:) känner mig så tråkig i barret att jag även ska slänga i en hel del färg, imorgon börjar vi mixtra och förhoppningsvis blir det bra. annars så ska jag fara på stan imorgon med syster och kika på lite sommarkläder men jag kan ju samtidigt inte våld shoppa då våran asläckra tvbänk snart anländer och den ska ju betalas samtidigt som jag har en hel ikea påse med kläder som inte ens går in i garderoberna våra, betyder det någonting? :P

helgen ska spenderas ledig, LEDIG, för en gångs skull så jag har så mycket planerat att jag inte har någon aning om hur jag ska hinna med allt men på någon höger ska det väl gå:) jag hoppas på fint väder så man kan få hinna vara ute lite i det underbara vårväder som börjar dra sig in över norrbotten och luleå. jag tror inte att jag är ensam om att älska våren? istapparna som smälter, solen som skiner, asfalten som börjar synas och värmen:)

Kommentarer
Postat av: emma

jag är också ledig i helgen ! ska vi hitta på nå på lördag? :D

2010-03-18 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0