Bara krypa ner bredvid älsk

ska bara ut och ta mig en promenad med bruno.
emma och sanna dök upp vid sex och vi gick och köpte en fet familjepizza som vi delade på och proppmätta såg vi film och tröck lite snarra och nötter, hann med att snacka lite skit så som vi alltid brukar.
sannas arm och tatuering var hur snygg som helst och jag blev avis och undrar när det är min tur? ska ta och boka en tid till hösten, då har man både tid och pengar hähä.

men som sagt nu ska jag ut med doggyn sen blir det te och sängen!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Helt efter är jag som såg din kommentar först nu. Min leopardtröja är köpt på H&M Divided för 99:-. Har du hittat den än?

2010-03-30 @ 22:20:09
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Carro

Tack så mycket :) Jaa hela hans skönhet får man inte riktigt med på bild.. :p haha.

2010-03-31 @ 15:41:30
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0