The scent of your lovely parfume got me down on my knees

hemma från stockholm, har varit hemma några dagar redan men har inte funnit mig tiden att sitta här och skriva, det var hur som helst underbart trots att jag inte han shoppa mig igenom hela stan, inte för att jag är någon maskintok men till och med maskinmässan tyckte jag var roligt:)
vi han även med att strosa i gamla stan, äta glass, hälsa på tobias farbror, äta mer glass.
Jag har bestämt att jag ska ta mig en vända ner till hösten igen, köpa vinderkläder, åka till skansen och vasamuséet. Stockholm får tummen upp av både mig och tobias, han sa till och med att han hande kunna tänka sig att flytta till lidingö och det är ju bra betyg!

nu sitter jag på pappas jobb, någon som är förvånad? nä men jag har ätit frukost här och kollat på min bil som har fått sig en make over, solfilm. 
nu ska inte brunogubben behöva dö där bak när vi är ute och crousiar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0