Pick me, choose me, love me

16 juni och det är min 20årsdag och den har börjat underbart.

har varit på colorama på intruduktion, fått kläder, nycklar(hon sa med ett leende på läpparna att jag förhoppningsvis inte behöver lämna tillbaka dom till hösten), träffat den underbara personalen och lärt mig lite om färg och tapeter. nu längtar jag tills på måndag då jag börjar, jag kan inte sätta ord på hur lycklig jag är och vet ni vad det bästa är? att jag fixade det här jobbet själv, utan kontakter, med ett bra cv och ett leende på läpparna! det bevisar hur jäkla bra jag är! förövrigt har jag redan fått en beundrare "i'm falling in love..." haha, jag kommer nog trivas som fisken i vattnet!


nu ska jag invänta lite folk så jag får
öppna nå paket och smaka min hemmagjorda tårta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0