jag är fucking bäst i hela världen!!

morgonen började med att ulla ringde och väckte mig för att meddela att jag skulle kolla in med cv till chefen på coop bygg så jag hasade mig upp och for till pappas jobb för att dra ut cv och arbetsintyg... påväg till stan missar jag ett samtal, får ett röstmeddelande, skiter i att lyssna, springer in på aeon, bokar om tiden och påväg till obs lyssnar jag av meddelandet och jag blir överlycklig. tidigare i våras sökte jag jobb på colorama med ett turkost cv(tanken var att dom skulle minnas mig och inte tappa bort det. oerhört smart tips) men då blev tjänsten tillsatt och jag besviken men det var just precis colorama mitt missade samtal var och ja jag kan ju dra en lång historia kort, folk har trillat bort av olika anledningar så dom behöver sommarvik och han fick ett så gott intryck av mig från det att jag var på intervju att han erbjöd mig jobb under sommaren. Tack gud, eller jesus eller vem man nu än ska tacka men det här är min livs chans och jag sa ja. JA! Jag börjar nästa vecka, tiderna är underbara och det bästa är att jag får hålla på med inredning, det jag älskar.

men det är ju inte alls allt, kan man lyckas få in mer bra saker på en dag? mja tydligen.
för intervjun på obs gick också super, dom hade inget att erbjuda nu på en gång men till hösten och genom att jag var så underbart smart och berättade om jobbet jag precis hade fått på colorama utan att veta hur smart jag var så säger han "men det är ju underbart, byggdelen består ju av i stort sett liknande sysslor såsom färg, golv, inredning så där får du ju lära dig allt du behöver här" ohyes så nu ska jag vara på colorama och lära mig allt, visa framfötterna och bara njuta för till hösten om jag inte får förlängt har jag ett jobb på obs bygg av något slag.
ja ödet, har jag sagt att jag tror på ödet?
nu blir till och med utbildningen på sunderbyn, inredning och design superintressant.

fan vad jag är glad......... jag är lyckligast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GUMMAN, DU ÄR GRYM !!! ;)

2010-06-08 @ 18:37:03
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0