Jag kommer aldrig lämna dig

Vilket betyder att jag får dras med en svans resten av mitt liv, skämt åsido. Hjärtat mitt. Har precis vaknat men hade kunna sova flera timmar till men vädret är bra och sista dagen av helgen som inte får sovas bort, ska ta på mig solstället och lägga mig på plajjan för att senare avsluta dagen med en vinst i gocart.

Tomas min chef kom in igår och surrade med mig, vi pratade om jag hade något inplanerat nu efter mina veckor på colorama och att han ska se över om jag får stanna där hos dom, hur underbart låter inte det. Jag skulle tacka ja till allt.
Inte på någon arbetsplats har jag trivs så mycket med både jobbet i sig och arbetskamraterna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0