Snö, jatack!

glömde säga hur nyttig jag var i förrgår, först red jag lektion på hertsön en timme och direkt efteråt for jag med tanja och tobias till hardtech på storheden och lämnade bilen åt stefan och gick därifrån hem med hundarna, igår hade jag träningsvärk men det är inget jämfört med idag, jag känner mig som en stel farmor. Men så är det när man är hurtig!

står och funderar på hur f-n jag ska ta mig från jobbet, parkeringen är helt övertäckt med snödrivor och min bil står just mellan två enorma, mitt måtto under dessa tider är att aldrig släppa gasen! Men vi får se hur detta slutar.

imorgon ska jag jobba åt pappsen, ska hinna förbi mamma och pappa också på kvällskvisten och mysa med syster och beställa sprit till när vi flyger hem från gran canaria. vinstället ska fyllas, hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0