Mitt 2009


gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
gick ut skolan, flyttade hemmifrån

höll du några av dina nyårslöften?
skulle inte ta och tro det

blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
japps

dog någon som stod dig nära?
inte direkt nära men en som jag kände dog

vilka länder besökte du?
finland, turkiet

är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
kärlek, bättre jobb, pengar

vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
jag hoppas jag glömmer de mesta

vad var din största framgång 2009?
fick ett vikarieat

största misstaget?
lät mig bli sårad för mycke

har du varit sjuk eller skadat dig?
ja jag blev sjuk lagomt till jul och det har då följt med in på 2010

bästa köpet?
ska man minnas sånt här?

vad spenderade du mest pengar på?
möbler till lägenheten 

gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, jag fick flytta hemmifrån

vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
21 guns, the things we owe

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

vad önskar du att du gjort mer? 
umgåts med vänner

vad önskar du att du gjort mindre?
förlåtit

hur tillbringade du julen?
hemma hos mor och far, sjuk

blev du kär i år?
kär har jag varit i snart fem år

favoritprogram på TV?
despret, greys

bästa boken du läste i år?
läser inte

största musikaliska upptäckten?
finns bara två, takida och green day

något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jag minns ingenting jag fick?

något du önskade dig men inte fick?
förmodligen

vad gjorde du på din födelsedag 2009?
fikade hemma hos mor och far med nära och kära

finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jo, mindre svek

hur skulle du beskriva din stil år 2009?
drastiska ändringar

vad fick dig att må bra?
familj, vänner

vilken kändis var du mest sugen på?
ingen

vem saknade du?
ja, vem saknade man

de bästa nya människorna du träffade?
har inte direkt träffat någon ny människa detta år



jag brukar vara en sån som lägger nyårslöften men i år ska jag skita i det för det funkar ändå inte, man blir bara besviken när man inte når målen. jag håller tummarna för 2010, det kan nog inte bli sämre än 2009. eller?
kanske ska man ta reda på vad tenn figuren betyder som vi spådde fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0