klockan tickar iväg och ...

snart får jag gå hem för dagen, imorgon stänger vi tidigare pga utbildning i piteå, så vi drar till pite halv nio imorgonkväll och jag har ingen lust att speckulera i vilken tid vi är tillbaka i luleå igen,
jaja blir någon extra timme jag får så det blir nog kul :)

annars så är det typ orkan ute, när jag skulle hämta in skyltarna allderless just så var det nästan så att dom stack iväg av sig självt.. och ännu bättre, snö väntas, mums. bara det kommer imorgon så inte tobias behöver ploga i helgen för som sagt paradiset väntar, skoter, bastu, korvgrillning, spöken och en massa utflykter och mys.

jag övervann dig, jag övervann er alla och nu står jag här, herre på teppan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0