torsdagkväll

och jag har haft allderless för mycket för mig den här veckan så jag har inte hunnit med att uppdatera någonting här, men jag tror ingen har gått nöd pga av mitt dåliga uppdaterande iallafall.

aapua i helgen var hur skönt som helst och det är alltid lika tråkigt att sätta sig i bilen igen på söndag för att åka hit till luleå, all stress och hysterik hinner ikapp en. har hunnit med en tripp till ikea också i tisdags med tanja, stefan och tove, bilen blev kanske lite väl full på tillbaka resan och jag spenderade för mycket, funderar själv hur det kunde bli så dyrt ?

står på jobbet nu, med paniken i magen, nu är det bara tio kvällar kvar. är det verkligen såhär det ska vara ? jag har bestämt mig att har jag inte hittat något annat jobb till sommaren börjar jag plugga på halvfart och jobbar 50% eller extra. Jag är less att bara få jobba kväll, min mage tål det inte..

Pjuu, slut gnällt för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0