Julstjärnor pryder varje fönster

Idag har jag bestämt mig för att åka till jobbet, med ipren, nässpray och pencillin.
Det är ju verkligen inte kul att vara hemma hela dagarna, dessutom har jag fått ont i ryggen för att jag bara legat och sovit i soffan, thats not ok.

Andra advet snart, undra om jag ska ta fram granen i helgen, julfreak som jag är, har ju en massa julklappar att lägga dit under,
hur som helst så ska fredagskvällen spenderas med min vän Marie med te och mackor.
Lördagen blir en match för sig uppe i Vuollerim där det ska köras gocart, sattsar på att vinna.
Och vipps, då är det andra advent, tiden går fort..
Men man kanske skulle kunna spendera söndagen med att pynta granen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0