Höstlöv

tänka sig att det redan börjar bli höst, inte har jag fått fara någon tur med husvagnen eller båten i sommar, kanske att man får sig lite semester nästa år. om jag har tur villsäga. på söndag ska vi iaf till storforsen och grilla.

har varit ute på promenad med bruno till wika möbler och klagat på våran andra tvbänk som är lika snygg som ett lik men nu sa jag att vi ids inte ta en ny för då får vi vänta tre månader till så nu har vi tillgodo där i massor vilket är bra för nu ska det stora skrivbordet ut och in ska en fin bokhylla, en läs stol, en snygg lampa och en rund rya så nog vet jag man hittar nå att lägga tillgodopengarna på. först blir det ikea och inhandla bokhylla :)

nu inväntar jag klockan, ska möta sanna på stan halv två för en fika, blir att möta upp emma då hon slutar så hon också får följa. tur att det är löning imorgon annars hade det sprättat pengar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens bästa syster =)

2010-08-25 @ 21:19:14
URL: http://amandafureder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0