Vår, sthlm och nytt jobb

Jag är både glad och nöjd med mig själv för nu har jag äntligen tagit fingrarna ur röven och sagt stopp och verkligen gjort någonting åt det här med jobbet och om det så bara är för tre månader så tror jag verkligen att det kommer lösa sig tillslut. Jag kommer spendera min sommar i stan tillsammans med vad jag tror är ett riktigt trevligt gäng. Jag ska jobba inom äldreomsorgen på ett av vad jag tycker stans finaste äldreboenden och jag är stolt.
Jag fick komma på fem intervjuer på olika ställen och jag fick alla jobb så det var bara välja det som för mig skulle passa bäst och det här jag gjort och jag känner mig jätteglad!

Våren kom med en massa nyheter, jag, tobias och mest troligt tommy ska ju fara till sthlm i slutet på maj för att gå på maskinexpo, bo på hotell och mumsa hotellfrukost, strosa på stan och shoppa lite, kan våren börja mycket bättre? Nää det är underbart och jag längtar.

Kommentarer
Postat av: emma

GRATTIS GUMMAN! :D

2010-04-26 @ 15:39:25
Postat av: Sofia

Grattis till att du kunde välja och vraka bland jobben du sökt.. Det kommer att lösa sig ska du se...



haha.. jag och Maria ska också till sthlm i slutet på maj.. Vi ska shoppa, käka god mat och åka på handelsträdgårdar...; )



Hoppas ni har det bra.. vi ska komma och hälsa på.. jag lovar; ) Det är bara lite mkt nu..



Kram

2010-04-27 @ 08:11:15
URL: http://www.freewebs.com/maxodiva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0