She took my heart, I think she took my soul

Efter att man har fått ha lite ledigt från Luleå är man tillbaka i storstan igen.
Jag har inte ens orkat kolla hur jag jobbar i veckan, jag har inte det minsta sug och jag känner mig bara allmänt nere och negativ, jag har släppt taget om tummarna och slutat hoppas för i slutändan blir man bara besviken. Jag hade verkligen önskat att jag fick den här chansen för det hade blivit början på någonting stort.

Jag vet iallafall så långt att jag är ledig imorgon så jag ska nog passa på att baka lite kanelbullar och vila, är det verkligen så att man ska bli tröttare på våren då ljuset kommer? Nåja ska se klart Navy CIS sen blir det sängen för att sedan vakna upp, förhoppningsvis gladare och positivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0