Underbart lycklig

Idag är det en underbar måndag och som vanligt sitter jag och dumnöter green day,
jag bara älskar dom och inte minst 21 guns som just nu är den bästa låten som kan spelas ut ur ett par högtalare!

Har varit med emma på stan idag och gissa vad, för en gångs skull och för första gången i mitt liv har jag köpt mig en egen börs och den var snygg som satan också ;)
Har lagt undan en jacka också, men jag funderar och funderar om jag ska köpa den.. Ska spana in på nelly.com och kika om min andra jacka finns där, beslutsångest nr ett...

Och vet ni, jag gillar min nya gadd och trots att mamma inte gillar tatueringar så tyckte hon att den blev som ett smycke vilket var ganska bra sagt ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

sätt in en bild på tatueringen :)

2009-09-29 @ 13:58:44
Postat av: STEFF

HE UPP EN BILD PO DEN!!! :D

2009-10-01 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0