love kills slowly

Har precis kommit hem, har bara hunnit slänga i mig lite cesarsallad och nu sitter jag här, börjar jobba inom en halvtimme så tänkte jag skulle passa på att skriva av mig lite medans jag dricker en kopp kaffe.
Idag har jag varit i boden och blivit bjuden på lunch, pratat och umgåts. Påvägen hem var jag in på möbelhuset och beställde en minst sagt underbar fotölj, den ser på ett ungefär ut som bilden nedan bara att den jag beställde är mörk.




Annars så har jag kollat lite tapeter och pratat med killen som bor i lägenheten nu, och som det ser ut nu kanske man får nycklarna redan den 20:onde mot lite muta då, haha. Men man får se, skulle vara skönt att få nya tapeter och golv innan inflyttning, får ta tag i det där imorgon när jag ändå har en liknande dag som denna, börjar fyra villsäga. Men får skriva mer sen, hade tänkt hinna ta en 15 minuters nap i soffan innan det är dax att fara =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0