I heard it all a thousand times

You take me for granted and expect me to stay right here
and wait on you while your havin fun. There is where you messed up.

Har precis vaknat upp i verkligheten, dricker ett glas med fil, är inte hungrig så det får duga för idag. Väntar på att pappa ska komma hem med min bil så jag kan pysa iväg till veronika och pierca naveln, vilket säkert kommer göra skit ont men jag har ju inte direkt varit en mes förut så varför skulle jag vara de nu, hell yeah.

Ikväll ska jag umgås med en vän. Om planerna nu blir som dom ska.
Förövrigt så var gårdagen med brudarna skitkul, kommer sakna steff som bara drar iväg sådär spånigt =p Men nu ska jag svepa en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0