Now I know, only I, can stop the rain..

It doesn't have to be the way it is, you say it is.
Just because for the past 20 years, every day it is.



Härliga tiders, jag är ledig från praktiken idag för att jag gick förra helgen, dock så börjar jag jobba klockan tre men det är lugnt för jag har då fått mig min sovmorgon som jag har längtat efter i två veckor, ska bara dra ut med Bruno på en cykeltur innan så han kan få vara själv tills Tobias kommer hem : )
Annars så drar resten av min familj till Stockholm imorgon och jag blir kvar här, ska jobba lördag så..  Justja, igår ringde jag och bokade tid för kastrering, nästa fredag ska jag åka och lämna han för en stund, usch känner mig så hemsk men det blir ju bäst för båda parter då vi inte har planer för avling på han, det hade varit en annan sak om han hade varit renrasig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0