Too bad for you

Har precis kommit hem, har hunnit med en massa idag känns det som, men å andra sidan kommer jag väl somna snart vilket är exakt som det brukar..
Vaknade vid halv sex tiden av att bruno spydde för fulla muggar, minst tio gånger, hittade nå små plastbitar i spyan som inte riktigt såg ut att höra hemma där men jag kunde inte placera dom någon annan stans heller så antar att de är nå han har gnagit på men vaad ? Hakade på jennifer och träna där vid elvasnåret, duschade sen prompa vi på stan en sväng, lunchade på mat och prat och det var väldigt gott. Jag inhandlade lite örhängen, hårband och fondation vilket alltid behövs :-)  Ska passa på att duscha bruno och klippa hans klor nu innan det blir filmtajm hos jennifer, där jag helt klart kommer somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0