the scars remind me, that the past is real

Andra dagen av min tio veckors långa praktikperiod är över och jag tror verkligen det kommer bli skit kul ju mer jag lär känna personerna jag jobbar med, men än så länge går det som fina fisken!
Min handledare är en tuff tant från pajala som bryter på finska, svär och kallar mig för pernilla. Min kusin har nämligen jobbat där och nu har hon fått för sig att jag heter pernilla ibland, haha.. Vi får se hur det här kommer sluta ;-)

Ikväll ska jag då agera chaufför åt mina päron som ska på nån vinprovning, annars blir det att kika hockey och greys.. kanske att man kan få slumra till i soffan nån timme också det skulle ju inte sitta helt fel.



Huuaa för fjortisar!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Okej, men det låter ju kul! :) Jo precis, men jag har inte fått vetat något ännu om det!

Jaha har det hänt något nytt kul då? :)

2009-03-12 @ 18:30:34
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Anonym

vars har du praktik?=)

2009-03-14 @ 23:26:53
URL: http://sarahv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0