live your life

Sitter och läser en av min syster hundra solotidningar medans jag sitter och petar i middagen, mjaa jag sitter faktikst och äter den här tiden och det är bara för att jag inte alls har haft tid att äta vilket inte är bra, men det spelar nog ingen större roll att klockan snart är natt för jag pillar ändå bara i maten, har tappat hungern vid åttasnåret då jag var med tobias och körde traktor, jag körde helt själv och lastade sand, hur kung är man inte. Yeah, you go girl!
Ska ta bruno ut på en sparktur runt kvarteret så han får kissa av sig innan det är dax att sussa, imorgon hoppas jag på en sovmorgon för idag blev man ju väckt redan klockan sju av en hysterisk tobias som var förbannad för att bruno hade spytt vilket resulterade i att jag var tvungen fara och hämta han bums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0