Just another day

Det ser inte bättre ut än att det är snöstorm ute! Vilket inte direkt känns som en bra start på sportlovet, det sista sportlovet!, jag höll på att skriva sommarlovet först men hejdade mig när jag läste snöstorm... Inte länge kvar nu och tack vare praktiken står man förhoppningsvis ut dom återstående tolv veckorna, så vitt jag inte har sån otur att jag får en riktig nucka till handledare.

Idag har jag ingenting planerat fram tills sex då vardagslydnadskursen börjar, och förhoppningsvis är det bara en av flera kurser jag kommer gå framöver, dessutom blir det lite träning på sidan om också med sofia, läste att hon skulle gå nån högre (militär?)utbildning med diva nu och fram till hösten så hon kommer väl ha lite fullt upp kan jag tänka mig, men vi ska nog kunna klämma in någonting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0