I'm in love with a fairytale

Sitter och funderar på hur man ska lyckas ta sig till bergnäset i det här vädret, det lär vara många lulebor som är ute och virrar på gatorna fastän dom inte ens kan köra i sånt här väder, så alltså är det inte snön jag oroar mig för det är medmänniskorna i trafiken! Nåväl nu är min kära familj hemkommen från Gve och det är härligt att få mat serverat på bordet igen ;-)

Imorgon ska jag och träna med jenkan sen ska vi ta oss en runda på stan med en fika, det var alldeles för länge sen sist och när vi nu har hållt ihop sen vi gick på dagis ska vi nog klara att hålla ihop ett bra tag till, så det blir nog bra med skvaller imorgon. Men nu då, åter till de här med mat på bordet, mamma skriker att maten är klar så jag ska väl ta och äta lite innan jag far mot hundhuset.

Läst om norges etta i melodifestivalen Alexander Rybak ? Tvåan hade ca 30 000 röster medans Alexander hade hela 300 000 röster, jag tyckte den var helt okej, och det var jag nog inte ensam om! Malena var också bra, klart bäst hitintills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0