happy day

Det första som hände imorse när jag kom till praktiken var att jag fick veta att jag kommer få fortsatt jobb där till sommaren, enhetschefen sa att hon hade sett min jobbansökning och bokat mig så nu har jag efter två veckors praktik redan fått sommarvikarieat, tror ni jag är måttligt glad ? Mhmmm..

Annars finns det väl inte sådär värst mycket nytt att berätta förutom att förkylningen börjar släppa efter många om och men och det är jag mestadels glad över, jag har sålt mitt helexkort genom att jag inte nyttjade det lika flitigt som tidigare, kommer ändå inte ta tid att träna nu i vår och i sommar kommer jag då inte spendera min lediga tid inne sådetså,
dessutom kommer jag tjäna 400 spänn i månaden och det är det klart värt.
Något sådär mindre kul var att klänningen jag beställde inte alls såg ut som jag hade föreställt mig och jag orkar verkligen inte betala frakten tillbaka så det blir att försöka få den såld eller så färgar jag den och köper en ny studenklänning,
ska aldrig mer beställa från usa de sög.... Någon som vill köpa en klänning ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0