don't try to fix me cause i'm not broken

Då var man hemkommen från hundhuset där det har varit hundträning för fulla muggar, måste verkligen säga att bruno har gjort framsteg från förra gången och det höll dom övriga med i, jag menar nu ylade han knappt nått haha ;-)
Har även fått några tips på hur man ska få han att sluta pipa, vilket han gör för att han inte riktigt kan slappna av, det är bara att ge dissen, man ska dissa i 1 timme om så behövs! Jag tror inte jag har riktigt dom nerverna men visst man får väl ge det några försök för annars kommer man ha tinituss innan 30.

Annars så hade vi vinterjogg på m & t idag och det var nog så smart av mig att gå för nu har jag nästan ingen röst kvar, få se om man alls vaknar imorgon, det skulle ju vara illa pinkat om man går och dör, men å andra sidan, vem har fått följden döden efter att man tappat rösten ?

puss på dig tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0