You're my daily dose of reality

Torsdag idag och imorgon är det midsommar, planerna är väl inte sådär jätte spikade men det kommer nog bli hur mysigt som helst, midsommar har ju en tendens att alltid bli lyckad om man umgås med dom käraste och inte är sjuk : )

Förövrigt har jag jobbat idag, hade hellre följt med Tobias upp till aapua för en sista vila innan man börjar jobba heltid men å andra sidan hade jag tänkt kunna spara en hel den den här månaden och alla andra månader jag ska jobba heltid så jag sa ju givetvis ja när min chef ringde och frågade om jag kunde jobba.
Fast har ju inte jobbat hela dagen, har hunnit med att sjösätta båten med pappa och varit förbi djurmagasinet där Bruno har fått sig en flytväst, har även fått mina godingar idag som faktiskt är läckrare i verkligheten än på bild, tack älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0