Trettonde juli

Har precis skickat iväg ett recept till en arbetskollega, sitter för tillfället och försöker komma på någon bra låt som man kan söka upp på spotify som är ett riktigt bra musikprogram som jag för tillfället nöter.

Imorgon är jag ledig och det ska bli underbart skönt med en lång sovmorgon, jag och sofia har prata ihop oss om att fara och spåra med bruno på eftermiddagen så man hinner då med en sovmorgon, sen blir det att jobba hela veckan till på fredag då vi nog far upp till aapua för tobias och tommy ska lägga nå sten hos hans faster där uppe så man passar nog på att följa med upp och vila upp sig : ) Annars ska jag och jennifer in på resebyrån och betala resan på tisdag, jag läntar. Drygt fyra veckor kvar tills vi ligger där på playan och solar oss äckligt bruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0