Nionde juli

Ta det inte som en vana att jag uppdaterar två gånger på samma dag ;)
Bli inte allt för lyckliga nu, för det här är liksom som att vinna på Triss, det händer.. men inte ofta. Jaja har varit på möte på jobbet, och nu försöker jag ivrigt finna något fräscht reccept på såser till fläskfilé medans jag överväger att lägga ner för jag vet ju själv hur kass jag är på såser, det spelar liksom ingen roll om jag följer recceptet eller inte det smakar lika mycke skit ändå. That's it!
Ska dra och snussa på soffan nu, Hörs.


Kommentarer
Postat av: hannnad

Jahaaa okej :D Vi åker den 26e augusti och kommer hem den 9e eller 10e september!

2009-07-09 @ 16:10:54
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0