On the radio this morning they played our song

Nu var det ett tag sen igen, men jag kan ju iofs skylla på att jag har haft fullt upp igen vilket jag har men nu är jag hemma och pustar ut en gång för alla. Imorgon är det helg igen och för ovanlighetens skull jobbar jag inte vilket är ganska så skönt men hade behövt lite mer, men ska inte säga för mycket vem vet man kanske hinner få sig ett samtal imorgon. Hur som helst blir det full rulle hela helgen ändå, tror inte jag har en lucka ledig, men det ska ändå bli både skönt och kul med helg, ska försöka få in lite bilder från brandövningen om man nu lyckas fota nå, men de återstår att se. Tobias är duktig och är å tvättar kläder, hade velat hjälpa men det blev att åka hem till bredviken då mamma efterlyste mig, (?) Annars så sitter jag och kikar runt på lite små krams som kan vara bra och ha, om man nu har pengar villsäga!... Som jag har alldeles slut av just för tillfället, längtar efter lönen och studiebidraget! :) Men nu kära läsare ska jag gå och bänka mig framför TV:n, det är ju hockey ikväll, hade behövt plugga historia också, vi har ett stort prov på måndag, får väl läsa lite historia samtidigt som jag kollar hockey, tror ni de kommer fasna nå uppe i pucken ? Haha påtal om pucken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0