Lat-dag idag.

Sitter hos tobias och har tråkigt, han är och gör nytta i garaget till skillnad från mig, har varit dit en sväng så bruno fick sig en promenad men nu är man tillbaka här igen. Sitter och hoppas på att klockan ska stanna, börjar jobba fyra och jag är inte alls motiverad, jag skulle helst av allt bara ligga i soffan med täcke och kudde och sova! :( och inte nog med det så jobbar jag hela helgen och egentligen borde man ju ta vara på de få lediga dagarna som är kvar men icket.. Har ju egentligen en massa skolarbeten som måste göras innan skolan drar igång också men undra när man ska ta tag i de ? Ska höra med emma om vi ska göra det tillsammans, det blir roligare och lättare!
Men nu ska jag göra mig en gröttallrik så jag står ut ikväll. trevlig helg på er gott folk!


Och äääntligen har min profilbild dykt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0