It's just a roll of the dice

Yeeeh... Kan ju bara skriva nått här för att fördriva lite tid tills man blir upphämtad av lina! Kan ju minst sagt säga att kvällen på jobbet har varit virrig, japp virrig var ordet. Jag tror vem som helst hade velat ta ut mig därifrån och placera mig i en hönsgård och då är det illa!, men jag hade då inte med mig knoppen på jobbet idag så därav alla missöden, men tack gode gud för att jag överlevde, trots min glasbit i hälen! Åå jag måste få ut den innan jag börjar jobba imorgon, jag kan ju inte trippa runt som halta lotta, de skapar ju bara ännu mer tillfällen för hönsen i skallen att börja kackla. Nää men nu kom vår chafför, på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0