If you ain't here, I just can't breath

Då var det ett nytt år och nya hårda tag. Imorgon börjar skolan om igen och jag känner hur paniken växer i magen, jag fattar inte hur man kan vara så här less på skolan, å andra sidan har jag börja spekulera i vad det blir för högskoleutbildning och möjligtvis att man har kommit fram till en och att den startar ht 09, kommer man orka?
Imorgon ska jag boka tid hos syon och prata livsval och hur de är med extrajobb på sidan av för det är ju faktikst ett måste om jag ska kunna flytta från lyan här och bilda mig ett eget bo, kanske med dig älskling?;) Men som sagt det är bara spekulationer nu men jag hoppas det ska gå vägarna om nu knoppen vill så, men den här gången känns det faktiskt som om jag har börja se ljuset i tunneln och bara det är ju ett steg uppåt. Å andra sidan så har jag kollat upp vars alla mina pengar hade tagit vägen och visst stämde ju allt, blev alldeles för dyrt i haparanda, usch så pank jag är den här månaden det är helt sjukt, måste verkligen jobba mycket nu, behöver vartenda öre som jag bara kan få! Jag som hade planerat att gå och inhandla lite som kan behövas när man flyttar nu när det är rea plus att jag hade tänkt gå in och boka tatueringstid men så blir ju inte fallet just nu om jag inte nu gör det privat vilket gör det hela mycket billigare. Men man får ju se, ska ta röva härifrån och ta en kopp te och spendera de sista minutrarna innan john blund kommer med pappsen vid TV:n så natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0