If im ugly then so are you

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Mjoo det är helt okej

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Katt, häst

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Åånej jag är så nöjd över att vara tjej.

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?

Landet för länge sedan!

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Ta mig igenom de resterande 4 månaderna i skolan, springa stadsmaran under timmen till våren.

6. Är du allergisk mot något?

Nej, jag har faktikst inga sådana problem!

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Nää jag handlar bara det som är mättande och gott!

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?

Plocka ur och in diskmaskinen.

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?

Basket, 8år..

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?

Njaa inte köpa lycka, men saker som gör en lycklig!

11. Står du helst framför eller bakom kameran?

Bakom!

12. Sjunger du i duschen?

Njaa jag fattar som inte vittsen med de?

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Mjaa, drack c-vitamin idag till mackan..

14. Vilken sorts frukt åt du senast?

Jag tror det var en mandarin?

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?

Oj, ja det har jag säkert.

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

Hårfärgen spelar ingen roll.

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

Mycket paket, gott fika och med härliga människor!

18. Brukar du handla på kredit?

Nepp

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?

Tyvärr

20. Vad tänker du göra när frågorna är slut?

Lägga mig och se tv eller fara ut i skogen med bruno.

21. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Ansiktet

22. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Thailand

23. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Resa mer...

24. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Min systers och två till... finns så många!

25. Prenumererar du på någon tidning?

Nepp, men skulle jag göra de skulle de nog vara nån tattootidning!

26. Vad fick dig att börja blogga?

Brist på annat

27. Har du några stora planer detta nya år?

Ta studenten, få ett jobb, flytta hemmifrån, springa den där milen till våren..

28. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Eh?

29. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Barn cancerfonden skulle jag tro..

30. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Ett akvarium fullt med fiskar, två sköldpaddor, en kanin, en katt, en häst och nu en vovve!

31. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Sommaren.

32. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Helt klart dom kläder man köper på rea bara föratt dom är så billiga. Dom används däremot aldrig.

33. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Kemi och fysik

34. Har du några inplanerade resor det här året?

Det har jag säkert..

35. Berätta 3 saker som dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Men åh, en annan gång.

36. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Skulle inte ta och tro de, stackars flicka...

37. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nej, inte det minsta

38. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

Den 13 februari 3 år och 6 månader

39. Svär du ofta?

Man kan väl säga att det kommer med en svordom i varannan mening,

40. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
På nån strand i skärgården

41. Har du någon rälig ovana?
Jag biter¨på naglarna!

42. Bästa konserten du varit på?

Oj, minns inte året men de var iaf Europe och takida på lk.

43. Vilket är ditt värsta bus du gjorde som barn?

Smet över till grannarna vareviga dag.

44. Fick du IG i något ämne i gymansiebetyget?

Inte som jag vet ännu, men tror inte de!

45. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp?

Åja!

46. Vad handlade din senaste dröm om som du minns?

Den var mysko.. minns inte vad den handlade om.

47. Skulle du kunna tänka dig att adoptera ett barn?

Jovars, om jag inte hade kunnat få ett eget så!

48. Reser du dig för gamla/gravida på bussen?

Nej.

49. Tre saker du alltid bär med dig?

Mobilen, nycklar och läppglans

50. Har du någon gång som vuxen sårat någon avsiktligt?

Ser mig inte som vuxen än så svaret blir nej.

51. När gjorde du något fint för dig själv senast?

Vet inte..

52. Har du någon gång pajat en vara i en affär utan att säga till?

Haha oja

53. Pratar du med dig själv?

Haha ibland

54. Vilken skådespelare/ska borde spela dig om det gjordes en film om ditt liv?

Hm, ingen ide att fråga mig en sån fråga.

55. Vem utanför din familj känner dig allra bäst?

Tobias..

56. Ditt favorituttryck just nu?

heeey bäbis.

57. Tycker du om ditt jobb/din pågående utbildning?

Jovars den duger!

58. När blev du rädd senast?

Idag när tobias skrämde mig... Huaa

59. Pinsammaste fylleminnet/återberättelse från vän?

Lääänge sen, jmks marknad med sara och jenkan 04?

60. Vilken maträtt bjuder du på om du vill imponera på någon?
Tacos är en klassiker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0