I feel the adrenaline moving through my veins

Då var det så gott som helg igen då och för ovanlighetens skull är jag ledig på lördag, funderar på om man ska dra ut på isen och åka skidor om det är fint väder, jag menar ska det bli stadsmaran nå i sommar är det nog bäst att röra på fläsket! Haha. 
Fick sluta tidigare än förväntat idag från skolan, redan elva och det är banne mig inte vanligt nu när vi har fått nya lärare så tobias plockade upp mig på skolan så for vi och lunchade buffé med tobbe och alfred på chattanoga :-) Annars har det inte alls hänt mycke, ska ta mig en kaffe sen ska jag ta på min vintermunderingen och bege mig ut i kylan för en långis med bruno innan jag ska lura i han avmaskningsmedlet, det ska bli kul och se hur det går ...
Men då var det ju prat om de där kaffet då... ska nog leta fram en kaka också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0