Det är såna här dagar man skulle vilja skjuta nån..

Den här dagen har mer eller mindre drivit mig till vansinne, och nu såhär på kvällskvisten brakar världen för mig och jag är näst intill skogstokig...
Det som känns närmast hjärtat är att bruno inte alls är pigg, han är mer eller mindre hängig och dregglar som ett as, pratade med distriktsvetrinären i morse och hon sa att jag skulle kolla efter nån pinnbit i munnen som kanske hade fastnat eller om spottkörtlarna var svällda, såg ett sår men vet inte riktigt helt hundra, det är ju lite svårt att kolla i munnen på en hund som lever om med tungan medans man försöker kolla så måste in med han imorgon för säkerhetsskull. Min lilla prins... Annars så har jag fått virus på datorn idag, så jag har kört om skiten och installerat en massa nya saker och nu när jag äntligen får internet att funka får jag inte ner msn, vad är det här för skit egentligen? Och varför ska man göra nya msn hela tiden så man fan inte får in det på datorn för att man har ett för gammalt windos xp?.. Gaah, det är inte riktigt läge för mig att vara vaken nu så jag ska hoppa i säng och sova, ska upp vid åtta imorgon blir att fara iväg till boden och kolla balklänningar. Hoppas på att hitta en fin!
Men som sagt nu ska jag ta mig till toan och bosta tänderna, hoppas på att jag klarar mig ifrån mer missöden, godnatt gott folk.

Jag älskar dig tobias :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0