Carpe Diem

Har inte fått msn att funka än men jag jobbar på det!, tommy och lina kanske skulle komma förbi sen så kan tommy hjälpa mig med datorn och lina kan få se min nyinköpta balklänning ;-) den e schnygg!
Så nu är det bara att börja jobba på brännan! Mjaa annars har jag för första gången i mitt liv ätit på paltzerian i piteå, vart inte sådär överväldigad, jag menar det smakade vanlig palt utan stekt fläsk så jag hade gott och väl nöjt mig med mammas hemmagjorda med stekt fläsk, mycket godare! Nåja om man skulle få någonting gjort här, hade tänkt färga håret men känner mig stressad, vet inte för vaad? Är dessutom mer eller mindre pank, kanske är det därför jag är stressad? Bläää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0