I've watched you fly on paper wings half way round the world

Då var man än en gång hemma från turkiet och jag kan ju bara medge att värmen där är någonting som jag nu saknar mest när jag sitter och hurvar mig här, det har varit en underbar vecka och jag skulle lätt kunna stanna där en hel sommar, människorna är underbara, maten är underbar, allt är så annorlunda och så enkelt! Men tro mig det blir en return nästa år för att fylla på klädesförråden igen, hah, våran städerska blev nog glad när hon fick se allt vi lämnade till henne när vi skulle åka för att få ner allt vi hade shoppat, och to mig det var inte måttligt med kläder, skor, sjalar, lyktor, armband...

Nu när man har kommit tillbaka till verkligheten vilket innebär jobba, äta, sova så känns det iallafall skönt att man har fått sig en underbar vecka att tänka tillbaka på. Eller tom att se fram emot igen nästa år : )
Nu är jag hur som helst ledig idag och imorgon sen börjar jag jobba, har tagit mig en promenad med bruno och hämtat mitt schema vilket såg ut såhär, 10.30-19.00 ons, tor, fre, lör, sön. Men nu ska jag jobba röva av mig resten av hösten och inhandla möbler utav tusan för nu är det bara drygt två månader kvar tills vi får lägenheten och det ska bli underbart att äntligen få flyga ut ur boet och bilda sig en egen lya och köpa allt det man vill ha hur kallt de än låter!
Nåmen nu ska jag krypa ner i soffan och slå på en riktigt bra film!
Jag får återkomma med lite bilder när jag har fått fingrarna ur röva och laddat in dom på datorn, ni får ha överseende så länge ; )

Kommentarer
Postat av: Lillaleex

Jag har carina och märta. är dom bra?

2009-08-25 @ 16:08:00
URL: http://lillaleex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0