Elfte augusti, snart dax för kvällsprommis..

Jennifer har lämnat mig för kvällen, vi har diskuterat lite vad vi ska ha med och hur mycket pengar vi ska växla osåvidare.. Passade även på att slinga varandras hår, konstigt nog mitt också, jag som redan är less den här hårfärgen, men ska överleva tills hösten kommer på riktigt och någon mahognyfärg(?) får göra det mörkt och bekvämt igen, jag är nog en väldigt mörk person  :)
Tobias är påväg hit, han har just slutat jobba men det tar väl någon timme innan han är här för han var i älvsbyn när jag pratade med honom för ett tag sen.
Är det någon som aldrig klagar över att man typ jobbar ihjäl sig så är det han, upp imorse klockan fem och han är hemma om drygt en timma sen upp igen fem, det är bra gjort tycker jag!

Imorgon ska jag och min härliga vän jennifer in på stan och växla pengar, kolla bikini och köpa lite små stuffs som är bra att ha med, som te.x. solskyddsfaktor, jennifer hävdar att det bara blir kokosolja men jag tvivlar, första dagen blir det solskyddsolja, ska köpa den emma har tipsat mig om :) sen blir det ju givetvis att jobba lite också, går kväll så har inte en allt för lång dag imorgon, jag börjar fyra, vilket jag inte har fått göra på evigheter så det känns underbart.
Men nu får det vara nog skrivet här för idag, ska springa ut med bruno och sen bege mig mot sängen och invänta min gubbe som är på ingående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0