Tidig morgon

Man vaknade första gången vid sex, tobias drog ut med bruno medans jag fixade dom båda lite frulle, sen drog tobias iväg och jobbade där vid åtta och jag lega kvar i sängen och mös, har varit ut med bruno för ett tag sen, lovade ju er läsare en bild så nu ska ni få se våran envise prins.




Tobias är och jobbar just, han skulle ju vara ledig men var tvungen göra nått han hade glömt i fredags. Jag ska iallafall duscha och käka nå innan jag åker och hämtar emma och vi drar till råne för att hälsa på marie :) Trevlans! Men inte nog med det så ska jag på djurmagasinet ikväll och shoppa stuffs till lill prinsen.
Nu ska jag duscha och sen göra lite sitt, ligg, vacker tass osv med b.

Kommentarer
Postat av: amanda

han är så sööt :D

2008-10-27 @ 12:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0