There's more to life than just to live

Det blev ingen lugn kväll på jobbet, snarare hektisk. Jag höll på att förlora handen och halka och slå skallen så det hade kunnat gå riktigt illa ikväll.
Ska nog tacka gudarna för att jag fortfarande är vid medvetandet! Så, tack.
Direkt jag slutat for jag och handlade med tobias, bytte bil också av någon konstig annledning så nu har jag hans och han min?..  Men om man skulle ta och avrunda det här tramset och därefter gå och ta sig en macka och ett glas juice, det blir min sena middag. Jag måste sluta slarva med maten. Men inte idag. Förmodligen inte imorgon heller men det räcker väl med att jag har tänkt tanken ? Det är ju possitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0