Onsdag idag

Jajamen idag är det onsdag och jag är hemma just, ska köra min mor och hennes kompis till flyget för dom ska jag på spa i estland till på söndag. Hon övervägde att betala resan åt mig också men jag backade i sista sekund osmart som jag var.. Har varit och åkt lite lastbil med bruno, han måste ju vänja sig nu. Men det gick prima :)

Ikväll har jag väl inga större planer förutom att jag och emma skulle väl göra lite arbeten som egentligen skulle ha varit inlämnade före lovet men vi har dragit ut på det så vi har väl en del kvar att göra, så lika bra att passa på att göra bort det idag då jag jobbar heeela helgen.
Men nu ska jag ta en kopp kaffe innan det är dax att åka jag skriver säkert sen.

Kommentarer
Postat av: emma

vi är lite sega vi :p

2008-10-29 @ 16:54:04
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0