Klockan tickar, minut läggs till minut och jag önskar att det aldrig tog slut.

Äntligen har man lov och kan pusta ut, tänk när man till våren har gått ut skolan då blir det inge fler lov eller ja om man nu inte hittar sig ett jobb är det ju som lov vareviga dag men jag ska banne mig ha ett jobb, annars börjar jag plugga sådetså. Men nog om det och över till någonting annat, vad ska ni trogna läsare göra under lovet, om ni nu har lov som oss studenter?

Har precis kommit ut ur duschen, ska fixa till mig och sedan sätta mig till bords med min familj och äta kyckling och klyftpotatis, mums! Sen ikväll är väl planerna en liten färd upp till kalix? Men det återstår att se men det hade varit sååå kul, tove vet nog vad jag menar :) Men om man skulle ta och kladda lite smink i fejset? Jag har ju nämligen fått mig en fet finne på kinden som jag bara måste dölja, jag hatar finnar, uääh.
Men jag uppdaterar kanske senare och vem vet ni kanske får er en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0