Just to show you how much I care

Äntligen! Nu har jag varit och tränat med tanja, hårt vill jag lova, kom allderless nyss hem. Träffade först mats klockan två som klirra ihop ett rysligt jobbigt tränings schema till lilla mig som kommer få musklerna att skrika. Så nu är det hård träning på G innan julbordet dukas fram vilket kommer sätta sina spår!

Så vad ska ske resten av kvällen? Jag hoppas på nån god middag, sen ska jag basta, får se om tobias joinar mig han var ju ute efter min tv ikväll så de är nog inte helt omöjligt att han dyker upp, efter bastningen måste jag skriva lite på religionsläxan som ska lämnas in till camilla snarast och där vid åtta nio är det väl nå bra tvprogram så då är jag förmodligen bänkad. Men nu ska jag gå upp och fixa mig en macka innan magen ser ut som ett russin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0