Jag hade kunna döda någon nu

Jag har velat ha en ny telefon ganska länge nu, och idag framförde jag det lilla meddelandet till min kära far, "pappa jag önskar mig en mobil i julklapp, och vi kan ju beställa den så blir det billigare." och så nu idag när jag satt på skolan och svarade på ett mess till min kära karl så haka sig telefonen och dog, den är helt död.. Jag har försökt med allt men den är fortfarande lika svart så nu måste jag fara och lämna den på lagning. Och vet ni vad som stör mig mest? I somras gick den cokså sönder när jag sa till pappa att jag ville ha en ny mobil, det är nån jävel som leker med mig! Men iallafall så fick jag en sprillans ny tele i somras och nu då, nu är den här också död och jag är död för jag har inten telefon nu!

Kommentarer
Postat av: emma

det är ju typiskt :/ hoppas du får den där telefonen du ville ha nu!:) pusss

2008-10-16 @ 18:23:01
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0