I can tell you wanna taste it, but I’m gon’ make you chase it

Då var onsdagen avklarad, nog för att det är några x antal timmar kvar innan klockan slår torsdag men jag syftade på skolan. Förstår inte hur veckorna bara rusar iväg ? Snart är det ju bara sex månader kvar tills man blir kvitt skolan, känns helt ofattbart, men när man väl står där, kanske det känns klarare.

Iallafall så fick jag trampa omkring på stan och invänta bussen hem, missade ju den precis, som vanligt med andra ord, så fick vänta en timme, tänkte tjuvåka med tobias nu när han jobbar i stan men jag ides inte, så försökte hitta nån mössa istället men tror ni jag hittade mig nån fin? Näe, och dessutom vet jag inte riktigt vad som passar till en chokladbrun jacka, nån som har något tips?
Aja nu ringde tobias och jag måste fara till Laitis eller hur de stavas(?) Jag kanske uppdaterar ikväll efter allt bra som är på tv, de får man ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0