Escape in your dreams

Torsdagmorgon och här sitter man, har precis varit på en promenad med bruno, tobias har hunnit fara och jobba, vad blev det av den där lediga veckan som han skulle ha? Ja, jag vet inte och jag är måttligt förbannad han ska allt få gottgöra mig det är då ett som är säkert!

Annars så är planerna att jag ska fara och träna, egentligen skulle man kanske göra bort det nu på en gång? Ska messa tanja och höra om hon ska med, så får min syster vara hundvakt nån timme :)  sen senare in på dagen blir det nog mest troligt plugga med emma? Om hon orkar idag vill säga hon var lite lat igår :p Nä men skämt å sido så ska jag försöka få liv i tanja nu, och hur som helst blir det träning, om jag nu får amanda att vara med bruno men det ska nog inte vara några som helst problem dom leker då nu ;)

Kommentarer
Postat av: emma

haha jaa jag orkar idag. ska dra till stan nu, ringer då jag kommer hem. blir inte borta så länge :)

2008-10-30 @ 10:46:28
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0