Amor Vincit Omnia

♥ Tobias


Så, nu är jag hemma och ska allderless snart åka till farfar och äta middag, hoppas det blir nå god mat för jag håller på att tugga upp mina händer vilket jag helst vill sluta med nuu! Ska det vara så svårt att sluta gnaga av naglarna, jag menar ibland har jag hållt mig flera månader men sen faller jag tillbaka i samma gamla mönster igen. Suck! Nån som har nått bra tips på hur man slutar bita på naglarna? Eller kanske hur man får tillbaka profilbilden för min är totalt borta, har återställt kodmallen och satt tillbaka "koderna" men den rackarn vill ändå inte komma tillbaka... Så nån som har nått svar eller tips på någon av mina frågor, skriv!!

Nä, om man ska ta och fräscha upp sig lite innan det är dax att bege sig, förövrigt är det dom desperata hemmafruarna ikväll! Jag kommer vara bänkad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0