Too much of no sound, uncomfortable silence can be so loud

Godkväll och Godnatt. Sitter här än en gång, har suttit här tidigare idag och båda gångerna har jag försökt hitta tre historia uppgifter på google men jag misslyckas hela tiden. Antingen har jag dåligt flyt eller så är det jäkla lite fakta om just dom sakerna jag vill veta om. Läste nyss att emma hade gjort klart historian, dock hade hon historiaboken som jag har i skolan.. Åh så less jag blir, innan jul kommer man att stupa i skolan, vi allt samtidigt och just nu har vi säkert 3-5 inlämningar och redovisningar som ska tas tag i typ nuu.
Tacka gudarna för att det bara är drygt ett halvår kvar av detta erlände.

- nationella i svenska b 
- människor i behov av stöd, autismarbete
- religion, buddismarbete
- psykosocial läxa
- historia läxa
- historia prov
- hälsodagbok m & t

Nåja, imorgon blir det att planera öppet hus och sen plugga svenska b, i helgen vet jag inte riktigt än hur det blir men jag har några planer iallafall men som sagt we will see, nästa helg blir det iallafall att jobba och rida islandshästar med familjen och tobias. Det blir nog ett minne för livet, just att se tobias på en häst :)
Om man ska ta och avrunda här, måste ta mig en dusch innan jag hoppar i säng.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej på dej



Jag vill med dessa ord önska dig en skön helg. Med allt vad den innehåller.



Kram Smoggen

2008-11-21 @ 07:34:16
URL: http://smoggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0