Tell me how I'm supposed to breathe with no air

Äntligen var det slutjobbat, är helt död. Har varit igång hela dagen utan paus tills nu då, tänkte skriva nån rad här medans jag har tid, jag menar duschen vääntar på att få duscha mig ren och dessutom värma mig för jag fryser som en tok!
Planerna för kvällen då? jani inte är de nå att hänga upp i julgranen, jag har faktiskt inga planer, tobias sitter hemma och surar för sig själv, eller ja han har ju bruno, jag som hade tänkt ta en kvälls promenad men får se hur det blir med den saken nu då..
Aja, imorgon ska jag och syster på stan och kolla farsdag present åt pappa, han ville ha nå skinnhanskar så får väl se om vi hittar nått som duger, sen blir det väl en uppsättning rosor och ett härligt pappa kort :) efter en tripp på stan ska jag möte upp marie och följa henne till pite och kolla hund, hon hade hitta nån pingla där som hon vart intresserad av så jag passar på att följa med som sällskap :)
Men om man skulle ta och hoppa i duschen nu och börja he in kläderna som ligger i min fotölj? De är drygt ett ton så ni vet väl vad jag gör halva kvällen om inte mer...

men vad är det för problem med blogg.se, nu är det typ tjugosjunde gången jag försöker publicera, det kommer ju bara upp nån errror sak hela tiden. hoja så irriterande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0