Skrattretande

Var bara tvungen skriva om en skrattretande grej som hände på jan hansson... Tur i oturen så att säga.

Jag kommer in på jan hansson, lämnar tillbaka min lånetelefon som jag har fått låna, killen hämtar min telefon och berättar att jag har fått en sprillans ny igen för dom fick inte min andra(nya) att fungera, jaha tänkte jag vad trevligt då har jag en ny telefon igen så jag tackade och bockade och drog iväg ut, tänkte att jag ska slå på mobilen i bilen, så jag her i mitt simkort och slår på telefonen. Skärmen lyser vitt, men inget annat händer, jag trycker på alla knappar men ändå händer inget så jag försöker slå av men den reagerar inte på off knappen så jag drar ut batteriet och försöker igen slå på mobilen men samma procedur upprepas igen så jag skrattar för mig själv och går tillbaka in, lägger fram mobilen på disken och dom bara kollar och garvar och muttrar nått i stil med "ja det här var ju ingte bra" nä givetvis är det ju inte bra att en sprillans mobil inte funkar, men tanten skriver iaf att det är tredje gången jag lämnar in den på lagning var av andra gången det är en ny telefon och sen så får jag en lånetelefon igen som för övrigt tjejen som hade den innan helt hade glömt att radera sina snusk sms med sin kille, gör ju saken inte bättre av att jag vet vem det är haha.. Pinsamt läge.
Pratade nyss med tanten som skrev lappen om telefonen och hörde om det går att ta ut en annan telefon och hon skulle kolla upp det, om det går att göra en reklamation eller vad det nu var hon dillade om, men hur som helst så ska jag ha en ny telefon, jag kommer inte gå med på att ta en ny w810i som går sönder innan man ens har hunnit sätta sig i bilen.
Så nu har bägarn runnit över. Jag ska slåss för en ny telefon!

  
Här har ni då den mobil som jag i nuläget ska slåss för att få.
Och den mobil jag ska be sonyericsson trycka upp i arslet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0